Es pot sol·licitar online
Sol·licitud semipresencialitat
Objectiu:
Facilitar l'accés als ensenyaments de formació professional de les persones que no poden assistir presencialment a totes les hores lectives.
Qui pot acollir-se a la matrícula semipresencial?
Les persones que acrediten DOCUMENTALMENT (justificant oficial) la incompatibilitat amb l’horari de les classes pels següents motius:
- Treball
- Tenir cura d’altres persones
- O per qualsevol altra circumstància excepcional.
Com se sol•licita?
- Se sol·licita presencialment a la secretaria del centre. Heu de portar:
- Sol·licitud que heu de descarregar aquí.
- Contracte de treball o certificat d'empresa on consti l'horari. Si no consta l'horari es denegarà la semipresencialitat.
- Informe de vida laboral.
- En el cas de tenir cura d'altres persones o per qualsevol altra circumstància excepcional: documentació oficial que ho acrediti.
Característiques:
Aquesta mesura flexibilitzadora combina les activitats presencials amb aquelles que no impliquen la presència dels alumnes en el centre.
- Només és pot demanar la semipresencialitat dels mòduls, crèdits o unitats formatives que l’institut oferta en aquesta modalitat.
- Cal assistir presencialment almenys a la meitat de les hores previstes per al crèdit o unitat formativa. Caldrà pactar els dies amb el professorat responsable del mòdul.
- Cal fer totes les activitats d'aprenentatge programades per al crèdit o unitat formativa.
- Les activitats que els alumnes cursin en modalitat semipresencial han de comportar la mateixa càrrega horària que les presencials.
- El professorat tutoritzarà les activitats dels alumnes de manera telemàtica o amb els mitjans que s'acordin.
- Els continguts cursats de manera semipresencial s'avaluen de manera presencial.
Impresos de matrícula:
Per tal de poder sol·licitar la semipresencialitat cal revisar la columna "SEMI". Només es pots sol·licitar en els casos en que posi "SI" en aquesta columna.